Lördag!:-)

Idag har jag städat och varit duktig! Mitt rum såg ut som ett bombnedslag innan! Imorn blir det lite mer städning i köket, ska läsa lite och gå och handla! Har tyvärr varit väldigt trött även fast jag sov relativt länge, men tror det beror på att jag hostar i sömnen och kan då inte sova tungt! Vill bara bli av med skiten, på tisdag har jag varit sjuk i två veckor, inte kul!:-(

Ikväll bestämde jag mig för att exprimentera i köket och vara lite Wild´n´Crazy o göra soppa! hihi! I min familj är vi väldigt insnöade i alla olika sorters soppor och mamma är bäst på att göra dem alla, de blir alltid riktigt goda! Jag bestämde mig för att göra tomatsoppa och håll i er nu..... DEN BLEV SKITGOD! Mamma you´ve got compition my friend! nae då, men var lite stolt över mig! Jag rockade min Braun Multiquick, vad mamma skulle kalla för köksdildo!;-) litet internskämt!

Nu sitter jag och tittar på Parlamentets valdebatt som är riktigt rolig och de skämtar väldigt kul om politikerna och deras viktigaste valfrågor! Blir dock många skämt om SD, usch om de kommer in imorn och får ha nåt och säga till om! Soran Ismail är min nya favoritkomiker, men ingen slår Magnus Betnér!

Puss på er!
Glöm ej att rösta imorn om ni inte gjort det!




Kommentarer
Postat av: Emilia

mm kanske det, men ändååå!Och det orsakades av turbulens....

2010-09-19 @ 14:59:42
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0