Måndag!

Denna måndag startade riktigt dålig och blev allt bättre eftersom! Den började med att jag försov mig och fick hetsa lite smått, skulle träffat Sofia för plugg kl. 9 men det blev typ kvart över tio istället! Vaknade också med att halsen gjorde ondare än förut, inte kul. Kan jag inte få bli frisk snart!?

Efter föreläsningen blev det tenta-prat med lärarna och sedan en tenta-stuga där PV-elever som går i trean gav oss tips och råd inför tentan, plus fika med kakor!:-) Sen blev det att läsa lite i boken tills Pappa kom och hämtade mig!

Vi åkte först till ikea och köpte helkroppsspegel, lampa och lite annat smått och gott! Jag hade ju en helkroppsspegel som jag köpte när jag var med tjejerna på Ikea förra gången men den behövde för många hål i väggen så vi tyckte inte att det var så passande eftersom jag flyttar ju snart igen och det skulle bli jättefult när man väl tog bort den. Vi var nära på att inte få in den nya spegeln eftersom den var rätt så stor men det gick efter mycket om och men!

Nu är mitt rum lite ljusare och jag kan spegla mig hur mycket jag vill!;-)
Min nyprydda fina vägg! Visst har jag snygg tapet, grått med vita blommor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ulala snyggt! ;)Vill komma till dig nuuuuuuuuuuuuuu!

2010-09-20 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0