Nkpg-city imorn!

Mina kära vänner! Imorn kommer jag hem för helgen, tänkte att det var trevligare att sjuka ner sig hemma än på min stackars roommate (som förövrigt är riktigt gullig och diskade åt mig idag för att att jag är sjuk!). Är dock inte säker på om det är halsfluss än så hoppas verkligen att det går över fort som tusan!

I helgen händer det mycket roliga festligheter här i Örebro! Imorn är det Örebrodagen då alla studenter tävlar i sina sektioner (Personalvetarprogrammet=Corax Röd) och typ paddlar i svartån och gör klurigheter runt om i stan. På kvällen kommer Swingfly till kåren och på lördag är det dags för studentfestivalen It´s Så där bla Adiam Dymott, Miss Li och Teddybears kommer plus en massa andra!!!! Allt detta missar jag för att jag är sjuk i hög feber och orkar nada!! Men till onsdag ska jag vara frisk för då är det Autumn-Party, det är som Springbreak i USA fast på hösten! Vi har USA-tema med collegetröjor, cheerleadingoutfits m.m. Det kan man inte missa!

Imorn blir det att smitta ner hela Swebus-bussen mot Norrköping och sedan blir det att förtidsrösta i Skarphagen, hihi kan ni gissa vad jag ska rösta på??;-) Sen blir det godgod mat hemma med familjen. Är man fattig studen plus sjuk så är matinspirationen inte så hög, så under de senaste dagarna har det blivit varma koppen, burkravioli och fruktsallad. Sen idag var jag nära på at svimma så kände att min kropp behövde något gott så det fick bli en kycklingrulle på restaurangen i Varberga (där jag bor om ni inte visste det!). Gott var det!!

Emilia kommer hem i helgen också och med sig har hon alla Gossip Girl-säsongerna! hihi, ska bli kul för jag har bara sett säsong ett och början av tvåan! Den fjärde säsongen börjar den 10 Oktober för er som inte visste det!! Trailer ser riktigt spännande ut, paris!!!

http://www.youtube.com/watch?v=T05IWRdIqzQ



AAAAAAAAHHHHHHHH!!! Blir frustrerad, måste man va nån jävla rocketscientist för kunna visa ett youtubeklipp på ens blogg eller??? Någon som vet hur man gör? för jag gör fan i mig inte det!!! Ursäkta för detta men kom igen!!!

Kommentarer
Postat av: therese

du är för rolig gumman, jag tycker du är en rocketscientist. Ibland vill helt enkelt inte internet samma som en själv..buhu



2010-09-09 @ 23:19:37
Postat av: Louise

hihi! tack, iblandkänner man sig verkligen helt bombad alltså!;-)

2010-09-10 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0