NOLLNING!

Hej!

nu är skolan i full gång och med det håller nollnigen på för fullt! ´det är aktiviteter varje dag i tre veckor, lite jobbigt men det är så kul! Jag orkar inte skriva om allt så jag tänkte att en bild säger mer än tusen ord så ni får min nolletid så här långt i bilder! men eftersom jag inte har nån kamera så fick det bli sofias bilder!

Jag, Sofia och Captain Morgan


Jag när vi körde lekar på lärakännakvällen!


back to the 80´s


våra fina faddrar! GRUUUPPPP 35, tjalalalaaaa!


världens äckligaste shot, sprit och pimpim!


hörde jag en skål? Att du gjorde!!


FESTBUSSEN!


Kräftskiva med lite för mycket av det goda!


hihi! ja så kan det vara!




sötaste tjejerna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0