Nyduschad!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter och myser i min rosa morgonrock! Idag har varit en helt okej dag, men haft lite smått hemlängtan. Man har liksom ingen tid att fundera över saker och så när man väl gör det så tänker man på allt tryggt och älskvärt hemma!:-( men som tur var så peppade Therese upp mig när hon skrev ett gulligt sms! Tack du min vän!<3 

Vill att alla tjejerna ska komma upp o hälsa på snart! Vill dela med mig av allt det roliga här uppe!;-)

Köpte mina vinterdojjor idag också och mamma så dyra var de inte!! De ser ut som de som alla andra har, ni vet wannabe acnes pistols! Men dessa är med ormskinnsmotiv i det svarta! lite speciellt tyckte jag!:-)



hihi o ja, mitt hår är värre än ronja rövardotters, precis efter att jag hoppat ur duschen!

Kommentarer
Postat av: Ida

snygging! jag har med köpt ett par, alla kommer knalla runt med likadana skor, men det gillar vi ! ;) snart måste vi komma till diG!

2010-09-07 @ 12:49:32
Postat av: therese

Super fina skor! : )

2010-09-07 @ 15:24:43
Postat av: Emilia

nice ;)

2010-09-07 @ 15:50:38
URL: http://emiliaw.blogg.se/
Postat av: mamscu

Hoppas de är varma så du inte fryser. Coola var de iallafall!!

2010-09-07 @ 16:37:51
Postat av: Sofia

Sjuukt snygga skor! Jag hoppas vi ses i morgon på pubrundan för jag har bestämt att du är frisk då! :D

2010-09-07 @ 22:59:51
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0