Tisdag!

Hej!
Idag har varit en helt okej dag, men den började riktigt skitig. Jag har blivit så seg på mornarna och även fast jag typ går upp vid tio så är det jätte tungt! Sen var det också regn och grått ute, vilket inte var kul för min nya kalufs. Japp jag har ju som sagt blivit brunett!;-)

Men dagen blev allt bättre och det blev vädret också. På eftermiddagen åkte vi till IKEA och jag köpte en helkroppsspegel men såklart var det inte med några skruvar för att väggarnas material behöver olika sorters skruv, blablabla! PAPPA I NEED YOU HERE!;-)

Är dock fortfarande förkyld och jättesnorig plus att en jä**a hosta har uppkommit och jag blir vansinnig!

Imorn är det Autumnbreak-fest och på fredag är det Togafest så vi köpte billiga lakan när vi väl var på IKEA!;-)
Köpte också ett snyggt set underkläder (hihi smittad av en viss Caroline!:-)) och Dust it för mer volym i håret, det är något med vädret här uppe alltså för t.o.m. mitt hår ligger platt på skallen!

Puss och kram


Tog bilden i köket för att det är så mörkt i mitt rum!

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du provat Dust it än? SKITBRA :D Jag är redan kär!

2010-09-15 @ 14:22:16
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: Louise

jasså oj är den så bra!

2010-09-15 @ 15:01:12
Postat av: Anonym

Hej gummas! håret ser jätte fint ut, vill se de i verkligheten : )



Jag ska skaffa en blogg, är lite seg i starten bara huhu.

2010-09-15 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0