Torsdag!

Hej vänner! Hur mås det? (vill ha kommentarer!:-D)

Idag har man varit lite seg och haft väldigt ont i huvudet! Som student så kan man inte vänta på att festa i slutet av veckan utan man måste göra det på onsdagarna också! Igår var det först Personalvetarträff med bara PV:are från alla årskurser och det bjöds på snacks och godis! Vi körde också ett musikquiz som vi vann!;-) Sedan var det utgång till Strömpis där det dracks LITE för mycket, men hade väldigt roligt! Idag har jag då bestämt att bli nykterist eller efter denna nolletid nykter alkoholist! hihi!

Jag, Sofia och Rebecka är dock väldigt duktiga på dagarna nu då vi sitter med instuderingsfrågor och diskuterar inför tentan som vi har nu nästa Fredag! Lite nervöst är det!

Nu ska jag gå och tvätta för första gången här och hoppas på att inget krymper eller blir missfärgat! Ni vet skräckscenariot då man inser att alla ens vittvätt blivit rosa pga att en röd strumpa kommit med i tvätten! hihi! eller att alla tröjor krympt till barnstorlek eftersom man tvättat på fel grad! Sånt händer inte mig förhoppningsvis!

puss och kram



Kommentarer
Postat av: ida

hoppas tvättandet gick bra!;)

2010-09-25 @ 21:09:59
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: therese

jag har ont i halsen : ( buhu, men jag är hemma och vilar så jag kan köra järnet hos dig nästa helg. O guess what?! Jag har ett jobb! Eller ja praktik med betalt, men iaf hihi

2010-09-26 @ 01:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0