Fortfarande bitter!

Är fortfarande bitter och febern har börjat gå mot högre höjder. Dock trodde jag att det hade vänt eftersom jag svettades, men icke sa nicke. Det här är nog den tråkiste dagen jag haft på länge, orkar inte göra nåt och jag borde egentligen packa och gå och hämta ut mina böcker. Imorrn måste jag ha energin för då är det skola, stan, resa till Gbg och väl framme där middag hos syster. Ge mig lite ork, livsglädje och energi snälla, för just nu finns det inte att hitta i mitt liv. Vill egentligen bara att nån ska ge mig en bitchslap, säga att jag borde ta en Ipren och börja ta tag i mitt liv.  


Kommentarer
Postat av: therese

Bitchslap genom datorn? Jag försöker! For a pessimist I'm pretty omptimistic!!!!! Det är ju DU.



PUSS

2011-02-24 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0