Min helg i Göteborg!

Tänkte berätta om min helg hos syster i Göteborg! Jag åkte ner till Gbg med pappa från Örebro och när vi var framme mötte vi upp mamma som åkte tåg och direkt åkte vi till Emilia och Pontus. De hade dukat upp jättefint och vi fick riktigt god mat. Hela kvällen var jättetrevlig och det var kul att hela familjen kunde samlas! 

lördagen blev det shopping med syster medan mamma, pappa och Pontus gick på museum och de shoppade lite de med! Jag hittade äntligen den perfekta skinnjackan inne på Zara och Emilia hittade lite saker hon med, exempelvis ett riktigt snyggt blått festlinne. kvällen gick vi till en (vad vi trodde) trevlig restaurang, men mycket blev fel och lite så, så dit går vi nog inte igen. Efter restaurangen gick vi ungdomar till en liten pud och drack drinkar och pratade, det var riktigt kul!

Sista dagen i Göteborg bestod av ett litet stopp på pappas företags huvudkontor, för han skulle jobba lite. Jag och mamma gick och läste rekommendationsbrev från företag de jobbat med och ett brev hade mycket positivt att säga om pappa, alltid kul och se att han gör bra ifrån sig! :-D Efter det blev det fika hos Emilia och Pontus, sedan började resan hemåt till Norrköping.    

Tänkte visa lite bilder men kom på att jag inte alls tagit många, så här kommer de från första kvällen! 

 
 



Kommentarer
Postat av: mamschu

Tack för en trevlig helg. puzz

2011-02-28 @ 20:20:15
Postat av: sofia

vad mysigt ni verkar ha haft :D familjetid är bäst!

2011-02-28 @ 21:35:19
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: sofia

vad mysigt ni verkar ha haft :D familjetid är bäst!

2011-02-28 @ 21:36:17
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0