Russian Circle

Idag var den sista föreläsningen innan tentan, så nu är det bara o börja råplugga till den artonde februari! Nu under kvällen har jag mest bara tagit det lungt efter att nästan dött av ett Russian Circle-pass. Det verkade kul, men guuudd så jobbigt och jag blir väldigt frustrerad när stänger, mattor, tyngder m.m. är inblandade för jag klarar inte av det! Jag gillar hellre att bara ha mig själv att tänka på när jag tränar. Ska försöka gå på ett Zumba-pass denna vecka också, för det är verkligen något jag tycker är kul!

Skulle försöka visa nån bild på Russian Circle från Google, men det verkar bara finnas bilder på nått band vid det namnet! Haha kanske ett riktigt bra band, vem vet!

Lärde mig förresten ett nytt ord idag av Hanna, Köna. Det betyder typ dumt och lite nedkränkande ord för tjej, t ex kärring. Det stod att det kommer från Östergötland och jag vet att jag har många läsare därifrån, känner ni igen det ordet? För jag gjorde verkligen inte det!

puss

Kommentarer
Postat av: Mamschu

Köna har jag aldrig hört.

2011-02-08 @ 23:08:24
Postat av: hanna

Vi måste ha snott det tidigt från er ;)

2011-02-09 @ 13:17:31
Postat av: sofia

Zumba på söndag i alla fall :D Wiie!

2011-02-09 @ 15:46:31
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: therese

never heard. kanske ska fråga typ vår mor och far föräldrar om det är så gammalt hehe

2011-02-10 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0