Spökvandring

idag var det dags för vår grupps sista aktivitet för nollorna, spökvandringen! Det blev lite problem men tror ändå den blev lyckad, kanske inte så jätteläskig men lite. Jag var den som stod och skrek när dom gick förbi och skakade i galler. Folk skratta mest, menmen, jag kan inte va bäst på allt! ;-) Det var pisskallt också, så hoppas jag inte blir sjuk igen.

Imorrn åker jag hem till Nkpg och ska träffa massa goa människor och äta mammas goda mat! Har också lovat Carolina att jag ska äta lite extra Spicy hot åt henne eller frysa in det och ta med till Öret. Får se hur det går!:-)

puss


Kommentarer
Postat av: Carolina

haha va söt du är! Spicy hot <3

2011-02-05 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0