Tisdag!

Förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat skriva. Vill bara ha vår nu och hatar att knalla runt i en massa snö, drömde t.o.m om att jag vaknade upp och det var sommar. Tänk er att bara behöva ta på sig en tunn jacka och sina converse utan att behöva frysa. Längtan!

Lördagens festande blev riktigt rolig speciellt förfesten. Det var vi tjejer och vi var hos oss aka Kollektivet/WAM. Det blev vin med syrrans namn på och en massa Baileys. Själva festen minns jag inte lika mycket ifrån!

På söndagen fick vi reda på resultatet från fredagens tenta, snacka om att han rättat snabbt, 42 tentor på två dagar. Jag fick godkänt och det kändes riktigt skönt!

Igår började vi nya delkursen som heter arbets- och organisationssociologi, hoppas det är kul. Föreläsaren var riktigt duktig och väldigt trevlig. Igår körde vi Zumba igen också och det är så himla kul. Ni som inte testat det gör det nu!

Idag tog jag en liten sovmorgon och efter frukost gick jag på en långpromenad och virrade bort mig i Sörby, ett område som bara består av villor som ser likadana ut typ. Kom hem till slut iallafall och nu ska jag ta och laga mat, Tikka Masala står på schemat.

Till helgen blir att åka till Emilia och fina Göteborg, längtar lite smått!

Lite bilder från i lördags, några är snodda av Sofia!



Kommentarer
Postat av: hanna

kaffe i sörby nästa gång !

2011-02-23 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0