Vad gjorde du i helgen?

Som ni kanske vet så var jag hemma i Norrköping i helgen. Riktigt trevligt var det och lite bittert att åka ifrån mammas mat(och mamma själv såklart!)!

I fredags så kom Ida och hämtade mig i sin röda racer och vi åkte ner på stan, jag inhandlade en tröja för att vi skulle ut på lördagen och inga partykläder togs med till Nkpg. På kvällen åt vi Spicy hot och gick sedan på bio och såg Burlesque, den var helt okej och shownumrena var riktigt snygga. Dock lite dåligt skådespel ibland!
  

På lördagen kom Ida igen med fina bilen och hämta oss tjejer för vi skulle testa nya Pizza Hut som kommit till stan. Det var gott men lite för dyrt tyckte jag. Kände mig dock som hemma med MAX-skylten bara några meter bort!
Efter det åkte vi hem och fixade oss för att sedan åka till Kim och förfesta. Efter en massa prat med mycket känslor så var det dags att gå till Puls, för mig och Therese var det första gången där. Det var en riktigt rolig kväll och jag kom hem runt halv sex på morgonen! 

 

Igår kom Morfar på middag och jag fick med mig lite mat hem till Örebro! Bussresan gick bra, men brevid mig satt en riktigt nervös kille, varje gång en bil åkte förbi mot en, så hoppade han till och hela resan kunde han inte sitta still! Lite jobbigt var det!

Idag var det föreläsning och nu har jag pluggat lite och ska sätta mig och titta på någon rolig serie! Är Glee bra? har nog inte gett den serien en chans! Kanske man borde börja titta på! Imorgon börjar ett nytt liv med träning och förhoppningsvis en roligare syn på livet. Känner att jag hatar den här tiden efter jul, man har inget att se fram emot!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0