Fredag, Lördag, Söndag

I fredags var det dags för AfterSki-sittningen, så det var bara att ta på sig det enda afterski-aktigt jag hade, en halsduk och mössa! På Kåren bjöds det först på fördrink sedan fick vi äta och maten var god men riktigt starkt. Våra toastmasters pratade lite för mycket och skämten var väldigt låga, men annars var det trevligt. Sedan minglade vi lite mer och runt 23 så började killarna vi känner spela på lilla dansgolvet. Dom heter Little Schtevens (tror det stavas så!) och dom var riktigt duktiga. Dom körde många goda låtar så man kunde sjunga med! Kvällen slutade kl halv sju på morgonen efter efterfest med whiskey, öl och bra musik!




På lördagen gick vi till ett café/bar/restaurang, riktig konstig kombination men ni hemma i Nkpg fattar när jag säger wayne´s coffee möter världens bar. Jag åt en plankstek och drack en massa gott, sen gick vi till Frimis och dansade. det var en trevlig kväll som slutade på mcdonalds men tycker verkligen inte om Frimis. Alla är så himla otrevliga där. 

 

Nu idag har jag och Hanna bara slappat med pizza och tv. Mys framför sex dagar och sju nätter också!

Imorrn är det skola igen och en ny vecka med nya möjligheter!

puss

Kommentarer
Postat av: therese

Va fin du är på bilderna!

Längtar tills vi får ta en fika på wayne's

2011-01-31 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0