HJÄLP!

Har nog aldrig mått så konstigt, jag är nog så himla rädd för imorrn att kroppen tar stryk av psyket. Jag mår illa och vägrar äta saker. Jag vet att det är en fjuttig liten operation och så, men jag är inget fan av sjukhus och jag har aldrig blivit sövd. Jag är nog mest rädd för att jag inte vet hur det känns, jag är alltid en sån där som inte hoppar ifrån högsta trampolinen eller åker den mörka rutschkanan i första taget. Jag låter alla andra göra det innan mig och sen står jag o velar ett tag innan jag faktiskt hoppar. Här har jag ingen tid att vela och jag vet inte alls mycket om detta sätt att hoppa! Eftersom jag mår lite illa så är jag också rädd att jag ska spy eller nått imorrn när jag väl är där, skulle inte vara kul!

Tänk en liten tanke för mig imorrn och om det går så kanske ni kan ge fega mig lite mod!

puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till imorgon! Jag tror det kommer gå jättebra och att du kommer drömma söta drömmar under tiden du är sövd :)

2011-01-10 @ 00:57:06
Postat av: Amanda

Lycka till vännen! det kommer gå jättebra :)

2011-01-10 @ 09:12:07
Postat av: Anonym

Så bra det gick ! Hoppas du kryar på dig snabbt nu så man får se ditt söta nylle snart :)

2011-01-10 @ 18:32:21
Postat av: Anonym

Mitt namn kom inte med, Hanna iaf :D

2011-01-10 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0