Min helg!

Mitt nyår var riktigt trevligt, vi hade riktigt god mat med världens bästa skaldjurspaté (föråt mig på det!) och riktigt bra underhållning. Det var en nyårsrevy med duktiga ungdomar som dansade och sjöng jättebra!
Min outfit!              Mamma och jag                 Min mat!                         Riktigt snygg kristallkrona


På lördagen blev det en massa filmer t ex Ivanhoe, som är tradition!:) Sedan blev det god mat!
Pappas laxmacka!            Vår julgran             Potatis, Tzatsiki och lammstek! Mums!


Idag tog jag bussen hem till Örebro igen! Träffade några av tjejerna, vi lagade tacos och nu äter vi godis och tittar på Good luck Chuck!
När vi var och handlade! Ingen vill vara med på bild!

Kommentarer
Postat av: Bittertanten

Vilka fina bilder du har lagt upp Louise! :) Inte så konstigt att vi inte ville vara med på bild, för vi var ju sååå frächa :P

2011-01-03 @ 11:41:38
Postat av: sofia

Fint :D Och kul att du tar massa bilder nu :) Snart ses vi! <3

2011-01-03 @ 16:43:39
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0