resumé

På grund av halsont så blev det inga festligheter för min del varken på fredagen eller lördagen, det blev mys hemma framför tvn istället. Känner nu att jag missat en massa roligt men jag har ju cirka tre veckor till med roliga nolle-aktiviteter, så jag hinner nog med och ta igen allt festande!

Idag känner jag att det börjar sakta men säkert bli lite bättre i halsen, fredagen och lördagen har varit dåliga och jag fick t.o.m så ont så smärtan åkte upp och la sig i örat! hihi känns typ som en riktigt dålig öroninflammation, dom sa på sjukhuset att man kunde få det och att det hette typ örsprång! Hoppas att det avtar ordentligt fort så jag kan gå vidare och må helt bra nu i veckan för imorrn börjar jag min andra termin här i Örebro! Samhällsvetenskaplig grundkurs två heter den!

Nu ska jag först kolla klart på ett How I Met Your Mother-avsnitt och sedan sova fem kvart i timmen som mamma alltid säger!

vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0