skolan, shopping, spelkväll

Dagen började med föreläsning med Bo om forskningsmetoder och han svor lite mer och var allmänt skön som vanligt!:-D Efter det åkte vi till Marieberg och åt mat på IKEA och jag köpte en nattduksbordslampa där! Sedan gick vi i affärerna och fikade, alla åt italiensk glass! Mums! Nu ikväll var det spelkväll för nollorna men det var inte så många nollor där så vi faddrar körde rappakalja och Hanna vann nån tv-spelsturnering! Duktig hon är, när hon kom ut var hon helt skakig och kilarna var väldigt impade!

Nu ska jag kika på HIMYM och sedan sova!

P.S. Therese, byxorna kosta bara 99 kr så kika om dom har dom hemma i stan!

 


Kommentarer
Postat av: therese

åh, låter ju super. när jag blir frisk ska jag kolla!

2011-01-20 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0