WONGS

Idag blev det upp tidigt och ha föreläsning med Bo! Sen hade Jag och Becka myseftermiddag med te, macka och SATC! Vi fick då lite fnatt och bestämde oss för att gå ut och äta middag så vi drog med oss några från stora tjejgänget och gick till thairestaurangen WONGS! Det var riktigt mysigt och trevligt! Jag åt skaldjursmix och till efterrätt nån limoncello-tårtbit och glass med samma smak! Mums!


 

Imorrn blir det att gå upp ännu tidigare och ha frukost på Java!
P.S. Soffan, räcker detta för inlägg samma dag? Nu vill jag ha en lite kommentar också!;-)

puss

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är iaf nöjd :D

2011-01-24 @ 23:11:12
Postat av: Louise

bra där Hanna!:-)

2011-01-25 @ 15:16:28
Postat av: sofia

hihi du är bäst louise! och det var bra innan med, men det är roligare att läsa ngt nytt oftare :D <3

2011-01-25 @ 17:06:32
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0