Jobb!

Igår började jag och Angelica jobba på Café La Douce. Så igår och idag har bestått av jobb och ska jobba imorgon också. Har inte fått schema än men hoppas på mycket jobb så jag kan få en okej lön i Augusti. Hoppas också på att sommaren går fort så jag kan få träffa alla mina brtudar igen. Nu är en del hemma i sina hemstäder och dom som är här i Örebro jobbar och står i, så dom träffar man inte jätteofta heller.

Ikväll slutade jag jobba runt halv tio och hade inget planerat på kvällen så det blev lite konstigt och bara åka hem och laga mat själv. Patrik jobbar natt så honom fick man inte träffa heller. Kan dock också vara skönt med lite egentid.

Nu ska jag sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

gillar förändringen av bloggen, SÅÅÅ 2011! ;)

2011-07-18 @ 12:26:24
Postat av: Emilia

Uppdateringsdags kanske?

2011-07-19 @ 21:48:38
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0