Sconesmys och klipp!

I söndags så körde vi bakishäng/sconesmys hemma hos mig. Carolina kom hem fråpn Stockholm så vi fick fira henne lite på hennes födelsedag. Min lägenhet såg dock ut som "hej, kom och hjälp mig" men bra at dom kom för då fick jag det städat. Hanna är en rackare på att dammsuga. Lite senare på kvällen så bestämde vi oss för att klippa av mitt hår så nu är det kort. Maria och Hanna kan lätt tjäna pengar på det här så vill ni få håret tillfixat inför hösten så är det bara att höra av er till dom!;) Jag blev verkligen nöjd!


Kommentarer
Postat av: C

JAG VET!! fyfan haha. filmen var as bra, vi skratta typ hela tiden, men när den scenen kom så blev vi bara tysta och visste inte riktigt hur vi skulle reagera haha.

2011-08-08 @ 20:19:13
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: ida

Uppdatera!!!!!!!! <3

2011-08-16 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0