Tisdag!

Flytten i helgen gick riktigt bra och det gick rätt fort och få över alla mina saker så nu håller jag på och organisera upp mitt kaos till lägenhet! Det var världens bästa pappa, Patrik och Hanna som hjälpte mig. Tror det kommer bli bra det här, vet dock inte hur mycket jag ska packa upp för ska få ommålat i lägenheten snart, ska bara välja färg först.

Igår hjälpte först Patrik mig och lämna in en massa kläder till Myrorna och sedan blev det en öl på Ivys uteservering. Ibland har han bra idéer den där karln. Efter det ett stopp vid Mcdonald´s och sedan hem till min nya lägenhet. Sov min första natt här i lägenheten och den blev väldigt orolig men kommer nog in i det snart.

Ni får två små dåliga bilder på mitt kaos och min utsikt! Nu ska jag försöka ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: soffiloffpropp

åh. blir nog alldeles tipptopp det här :)

2011-06-23 @ 17:10:20
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0