bloggtorka!

Hej! Vet att jag inte alls är bra på och uppdatera, men känner ingen ork för och skriva vad jag gör om dagarna! Ska dock försöka rycka upp mig nu, det är ju faktiskt vår nu typ!

I onsdags var det mingelkväll och det var riktigt trevligt och vi fick god mat, som student så kan man inte säga nej till aktiviteter som innehåller gratis mat! Vi stannade kvar på Strömpis och sedan kom flera kompisar dit så det blev en riktigt trevlig kväll!

På torsdagen blev det och plugga bakis och sedan gå på stan med bästa Carolina! Blev också att prata det sista med mina roomies som lämnade mig för sina hemstäder en till helg, men nu i helgen är de hemma iaf!

I fredags var det dags för tävling killarna mot tjejerna(och David) i På Spåret..... gissa vilka som vann?? Haha det var dock Davids förtjänst. Jag har träffat väldigt få människor som är så allmänbildade som honom. Efter det körde vi TP, då vann Davids lag igen, Maria och Angelica som var med honom är också riktigt duktiga.

Lördagen började med att gå upp kl. 6 och göra omtenta kl. 8.15, får se hur det gick! Efter det en liten powernap och sen promenix med Carolina, vi gick riktigt långt och stannade ett tag och solade lite! Våren är här!  kvällen lagade Jag, Carolina, Amanda, Hanna och Angelica(de yngre i gänget) mat hos Carolina och sedan förfestade vi där. Det kom också 10 värmlänningar med Johan och det var en upplevelse. Sedan gick vi till Satin

Söndagen ägnades åt Zumba och bakishäng. Bara så ni vet, gå aldrig på Zumba dagen efter!

Igår var det dags för seminarie och sedan spinning med styrka! Sedan köpte Jag och Rebecka thaimat, riktigt gott!

Dagen idag har spenderats på föreläsning och med en riktigt konstig mage som jag trodde skulle spy upp min kaffe jag druckit. Som tur var hände det inte, men Becka tvinga mig och köpa sån där bra fil och något med fibrer, så det fick bli Vetekli. Bra att man har henne som ser till så jag inte bara äter dåliga grejer!

Snart ska vi på faddermöte för höstens nollning, känns lite tidigt och börja planera det nu, menmen!

Puss

Här
kommer lite bilder från min vecka/helg!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0