Hemma eller borta!!?

Hej, nu är jag hemma i Norrköping i gen och ska vara kvar här till på onsdag. Efter bara tre timmar här så saknar jag redan allt i Örebro... inte bra! Hur ska detta gå!? Dock är jag glad att träffa Paps och Mams igen.

Denna vecka blir det att skriva hemtenta och längta tills helgen för då blir det partaj både fredag och lördag!:-)

Har inte bloggat sen i tisdags så kan väl berätta lite om min vecka. I tisdags blev det spontan-utgång på Satin och det var faktiskt riktigt kul, dock rätt lite folk var ute. I torsdags blev jag hembjuden på våffelkalas hos Jens och Angelica, gott var det! I fredags öppnade Rut m. fl. inne i stan och Maria har börjat jobba där så vi fick bli VIP på invigningen. Jag hittade världens finaste byxdress som ska införskaffas på fredag när csn kommer. Kvällen slutade på Satin. Igår hade vi spelkväll hos oss med TP (där mitt lag vann) och sedan filmen Torkel i knipa! Jag citerar:
- "Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör."

Lägger upp lite bilder från min vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0