HEMTENTA!

Usch vilken jobbig dag detta är, sitter med den satans hemtentan och blir snart galen! Jag klarar det inte!! Hatar och bli så här frustrerad och stressad, längtar bara tills imorrn när jag lämnat in skiten. Tänkte att jag bloggar lite för att få ner min frustration lite.

Hemresan gick bra, dock var det väldigt blåsigt och var nära att blåsa bort flera gånger! Väl hemma hittade jag mitt efterlängtade paket från Nelly, innehållande min fina gula transparanta skjorta! Den ska invigas på lördag då det är stor fest!

I brist på annnat så får ni lite bilder på den fina utsikten jag har från mitt fönster!

puss, hörs imorrn när skiten är gjord och inlämnad!


Kommentarer
Postat av: sofia

du grejar tentan :D jag anser mig klar nu för jag vill bara bli av med den! haha! sämst är den men skitsamma! :D

2011-03-24 @ 17:55:11
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0