I've got friday on my mind!

Nu har jag blivit väldigt dålig på uppdatering, men är så lat att jag inte orkar blogga ens! Men här kommer en liten update!

I onsdags var det dags för jobbintervju för att jobba inom restaurang på Kolmården. Det gick rätt bra tror jag så bara vänta och se! Efter det var det bara att åka hem till Örebro igen. Direkt när jag gick av bussen vid resecentrum mötte jag upp tjejerna som varit på bio och vi gick och åt på Pitchers. När vi var där bestämde vi att vi skulle gå ut på Strömpis, några var nyktra men jag körde lite öl!:-) Det var Hawaii-tema, men folk var lite trötta så vi gick hem tidigt.

Igår var det dags för föreläsning och efter det ett riktigt jobbigt spinning-pass men med 35 minuters Core också! Träningsvärk idag ska ni veta! Slog också på stort och lagade potatisgratäng, kyckling och whiskeysås till kvällsmat, mums!

Idag blev en latis-dag för jag klarar nästan inte av att röra mig pga träningsvärken. Dock blir det mysig dejt med Carolina ikväll på Casa Antonios! Mysigt värre!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0