Tisdag!

Idag blev det en lunchdejt med fina Kim, Carro och Therese! Kim och Carro är mitt i planeringen av deras Thailand-resa som dom ska på om bara 14 dagar och lilla jag oroar mig om allt som kan hända dem. Typ att de blir rånade, måste sälja sig på gatan och då vaknar upp utan njure eller något sådant! Ta det lungt tjejer, säger jag bara! Jag är ju inte alls dramatisk eller???

Efter en trevlig fika och liten runda på stan träffade jag upp mamma på stan för att göra lite shopping. Hon behövde lite vardagstoppar och det hittade vi! Jag fick också strumpbyxor och en tvåfinger-ring av henne, snäll hon är!

Nu blir det peppning inför intervjun imorrn och packa inför hemresan imorrnkväll!

puss

Hittade gamla bilder från mina första dagar i Örebro i somras med föräldrarnas kamera. Så här är jag, Sofia, Rebecka och min utsikt från balkongen i Varberga-lägenheten. Är dock glad att jag inte bor där längre!

Kommentarer
Postat av: therese

SKA DU PÅ JOBBINTERVJU?!

2011-03-01 @ 23:03:08
Postat av: Louise

haha jaa, det var ju därför jag var hemma! Sa jag aldrig det?? Det är på Kolmården inom restaurang!:-)

2011-03-01 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0