Norrköping

I lördagsmorgon åkte jag och Patrik till Norrköping för att spendera helgen där! Ville ju såklart att Putte skulle få se min hemstad men ville också att han skulle få åka våra ståtliga spårvagnar!;) Det var det första vi gjorde när vi kom fram!

Tog också med honom på stan senare på lördagen för att överraska Carro med att komma till Style by Tyra- butiken där hon jobbar. Var riktigt kul att träffa henne igen och nu ser jag fram emot den 22 då jag förhoppningsvis åker dit igen.

Mamma lagade riktigt god mat och det var verkligen skönt med en helg borta från skola och fest, även fast det bara var i två dagar. Nu efter en helg utan party ser jag fram emot en onsdag med inflyttningsfest och Strömpis!

Gå gärna in på Carros blogg >http://admin.nextinfashion.se/carolineskogh<

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0