Höst!

Nu är hösten verkligen här! Kikade på en riktigt snygg höstjacka som jag ska köpa på fredag när pengarna rullar in!:) Denna lilla skönhet är från BikBok!



Sitter i min säng och kollar på tv, fick en uppenbarelse precis då jag kom på att jag aldrig sitter vid mitt matbord och äter om jag är här själv. Vet inte varför men känns mer naturligt att sitta i sängen, dock har jag spillt mycket mat i sängen pga detta. Ska försöka ändra min rutin och äta vid matbordet, jag ser ju tvn ändå så beror ju inte på det!  Nu ska jag återgå till min grekiska sallad och Kaos i Båstad!

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Uppdatera meeraa! ;) puss på dig!

2011-09-24 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0