Min helg!

I helgen va jag och Putte hemma i Norrköping, vilket var väldigt trevligt! I lördags på dagen gick Mamma, Pappa, jag och putte ner till stan och fikade på Bagarstugans uteservering. Mysigt! Sedan medan karlarna gick till systemet gick jag och mamma till Style by Tyra och bästa Carro. Mamma var så snäll och köpte ett fint halsband till mig. Sedan gick o skoshoppade, jag fick hem mig två par skor och putte köpte ett par. 



På kvällen mötte vi upp Carro och Therese på Enoteket. Therese var riktigt brun efter sin brasilien-resa...är inte alls avis!:) Blev en riktigt trevlig kväll med god mat och gott att dricka. Kim kom sedan efter jobbet och joinade oss. Riktigt kul och träffa tjejerna igen, duktigast var Putte som stod ut med allt tjejsnack. 

 

Kommentarer
Postat av: therese

Så kul att du va hemma!! <3

2012-03-26 @ 23:13:12
URL: http://rinateresa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0