Solig dag!

Hela dagen idag har jag varit sååå hääär glad! Vet inte varför men tror det är för att det har varit så varmt och soligt idag. Startade dagen med att dricka kaffe och sen cykla ner till affären för att handla mat. Sedan satt vi ute i solen och drack kaffe med våra grannar, två av dom flyttar nästa vecka och då tar jag och Putte över deras trea!:D är så glad att vi ska bli sambos "på riktigt". 

På kvällen gjorde jag grekisk pyttipanna och den blev jättegod!! Rekommenderas starkt!
Vill ni så kan jag lägga upp receptet här i bloggen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh det låter gott, vill ha recept :D

2012-03-21 @ 21:18:02
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0